26‏/12‏/2008

د/ محمود شعلان .. رحمة الله عليه



لِكُل شَيءٍ إذا مَا تَم نُقْصَانُ


فَلا يُغَر بِطيْبِ العَيْشِ إنْسَانُ

هيِ الأمُوْرُ كَمَا شَاهَدْتُهَا دُوَلٌ

مَنْ سَرهُ زَمَنٌ سَاءَتْهُ أزْمَانُ

وهَذِهِ الدارُ لا تُبْقِي عَلِى أحَدٍ

وَلاَ يَدُوْمُ عَلى حَالٍ لَهاَ شَانُ

هناك 20 تعليقًا:

Kiara يقول...

وهَذِهِ الدارُ لا تُبْقِي عَلِى أحَدٍ

وَلاَ يَدُوْمُ عَلى حَالٍ لَهاَ شَانُ

اه والله

ربنا يرحمه ويرحم كل المسلمين الاحياء منهم والاموات

تحياتي

romansy يقول...

الله يرحمه ذلك الحكيم
فعلا لازم مش نتغر باللى احنا فيه اكيد فيه احسن من كده ومنفتكرتش اننا وقفنا للحد دا
اكيد فى احسن واحسن

prince4ever يقول...

الله يرحمه د/ محمود
حبيبنا كلنا و صديق الطلبه
انا ادايقت جدا والله لما عرفت
جزاكي الله عنه خيرا
و ربنا يرحمه ويغفرله

واحد من الناس يقول...

هيِ الأمُوْرُ كَمَا شَاهَدْتُهَا دُوَلٌ

صدقت والله

رحم الله الدكتور محمود

كان رجل محترم فعلا

على فكره أنا امتحنت عنده لجنة الشفوي في سنه تانيه

وكان راجل ذوق جدا والله

الله يرحمه

غير معرف يقول...

بجدراجل والله ونعم الناس
انا كنت من الناس الل بتعشق كلماته ومحاضراته
راجل قمة الذوق والاحترام والعلم الغزير
مع خفة الدم والدين والادب

دخلتله شفوي سنة اولي
الراجل اول ما شفته قلت الحمد لله مضمون
كان بيهزر ويسال ويضحك ف اللجنة ويعمل كل حاجة
بجد الوحيد الل قدامه ما حسيتش اني خايف ولا مهزوز
رحمة الله عليه
مش عارف ليه التجاهل ده له
محدش قال عنه ف الكلية
او يمكن
انا ما سمعتش
يا ريت اي حد عنده
صوره او مقطع له يا ريت يحطه
عشاتن دوخت مش لاقي

عمرو يقول...

رحمه الله

هو الآن فى مقعد صدق عند مليك مقتدر

فارس القمر يقول...

الله يرحمه وسكنه فسيح جناته

وربنا يرحم كل المسلمين

تحياتى

FreeKiller يقول...

مولان .. ربنا يسمع منك

ربنا يرحمنا جميعا

FreeKiller يقول...

رومانسي

فعلا كان حكيم
حكيم الآراء و التصرفات
و حكيم في الطب

FreeKiller يقول...

د / رامي
كلنا ادايقنا و الله
كنت بدعيله من ساعت ما عرفت انه عيان
ربنا يجعل آخرته ف الجنة

FreeKiller يقول...

د/ شادي

انا كمان امتحنت عنده شفوي ف تانيه
مكنش بيفرق بين شخص و شخص
لجنته كانت اروع اللجان بجد

FreeKiller يقول...

غير معرف

هما علقوا ورقه ف قسم التشريح
ورقه من الابيض الايه فور ده

انا كمان دخت و انا بدور على صورة ليه احطها هنا مالقيتش

اللي عنده صورة ليه يا ريت يوريهالنا

FreeKiller يقول...

عمرو ..

عندك حق
مش بإيدنا غير ندعيله بالرحمة

FreeKiller يقول...

فارس القمر..

ربنا يسمع منك يا رب

asmaasyam يقول...

الحقيقة أنا تعبت من الى بشوفه من مناظر كادت تدمى القلب وتجعله ينزف مش عايزة أتكلم لاني فى حاجة واحدة ممكن أنى مطمئنة ان النصر قادم لا محالة

http://alzharaalmokhtafeaaplogspot.com.

Dr.Mohammed Gohary يقول...

ربنا يرحمه
بجد زعلت عليه جدا

FreeKiller يقول...

asmaasyam
شكرا
...........

جوهري
كلنا هذا الرجل و الله
ربنا يرحمنا جميعا

Dr.Mohammed Gohary يقول...

رحمه الله

والله زعلت عليه جدا

قلما نجد أستاذا بمثل ذاك الإحترام

تحياتي يا نهال

وربنا يرحمه
ويحسن ختامنا

غير معرف يقول...

اخيرا
لقيت له فيديو قديم
قدرات القط منو صورة له
http://www9.0zz0.com/2009/03/31/05/601233830.jpg

FreeKiller يقول...

شكرا يا باشا

متشكره بجد
تسلم