29‏/09‏/2008

تاااااااااااااااااج يا عالم يا هوووووووووو .. تاااااااااااااج


أولا .. أنا بعتذر للجميع عالتأخير ف الرد .. و كمان عالتأخير في قراية البوستات الجديدة لحد دلوقت

بس ما باليد حيلة
حكم القوي عالضعيف

و أهو زمن غداااااااار بيلف بينا

و بلاش أكتر من كده لا أقلبها نكد بقى

هيء هيء هيء


ثانيا .. بهنيكم بكل شدة – حلوة بكل شدة دي – على وصول عيد الفطر المبارك اللي لسة ما وصلش لحد دلوقت

عالأقل ف بيتنا


ثالثا .. أشكر من كل حتة حوالين هارتي الحاجة محاسن صاحبة مدونة عاوزة أتطلق المشهورة عالتدبيسة الروعة

الحاجة مدياني تاجين

مش تاج واحد

تاجيـــــــــــــــــــــــــن يا عالم يا هوووووووو

ده حتى خبطتين ف الراس توجع

الرحمة حلوة برضه يا بشرررررررر


بس كويس و الله .. أصل أنا عمري ما جالي تاج قبل كده

فلما ربنا بيفتحها بيفتحها من وسع

يللا كفاية كلام و نحل الامتحان و على الله بقى نجيب الفوووووول مارك ( ابن عم طعمية مارك ) و الاتنين ولاد الحاج يو مارك بتاع قناة تميمة



ما حلينا



بسم الله الرحمن الرحيم نبدأ يا قوم


بدأت تدوين امتى ودخلت العالم دا ازاى؟


أممممممم

بدأت تدوين من ييجي سنة كده

دخلت العالم ده إزاي

ليا واحدة صحبتي و أختها ليهم مدونات على جيران .. فأول ما بدأت عملت مدونة هناك و بعدين غيرت على مدونتي و حبيت أجرب مكتوب بس الحظ محالفنيش و ف الآخر بقى قلت ليس من الموت بد

خلينا نعمل واحدة عالبلوج سبوت

بس بجد الاتنين صحباتي دول هما اللي عرفوني يعني إيه تدوين و إزاي أنشر مواضيع و إزاي أعمل حاجات كتير


إيه كان انطباعك فى البداية ؟


إتبسطت

قلت يا سلااااااام .. موقع لوحدي بقى و أنا اللي متحكمة فيه

نياهاهاهاهاها


مين اكتر حد بتهتم بتعليقه على البوست الجديد ؟


و الله العظيم أنا بفرح بأي تعليق من أي كان

كفاية إن الناس كلفت خاطرها و استنت صفة التعليقات تفتح و ردت فيها


إيه أهم حاجة إتعلمتها من عالم التدوين ؟


هههههههههههه

طب و الله سؤال صعب

أمممممممم

إتعلمت أستعمل حاجات بسيطة من الـ HTML

مش دي برضه كفاية و للا إيه؟؟؟؟


أيه اكتر حاجه كرهتها ؟


الناس اللي بترد على الناس بقلة إحترام و قلة ذوق مستغلين الحرية اللي بيسيبها صاحب المدونة لما يسمح للناس نشر التعليقات فورا

الناس اللي بتنتحل شخصيات الناس و تعمل مصايب

الناس اللي بتسرق مجهود الناس و تنسبها لنفسها من غير وجه حق


حاسس إن التدوين ليه تأثير ؟


طبعا ليه تأثير

كفاية انه قدر يجمعنا كلنا و يسمح لنا بالتعبير عن آرائنا و النقاش مع بعض بغض النظر عن إحنا مين و فين و انتماءاتنا إيه

كفاية إنه فتح باب للمشاركة ف أعمال تفيدنا و تفيد المجتمع

كفايه إنه سمح لمواهب كتييييييييير تنشر أعمالها للنور بدال ما تفضل محبوسة ف الكراسات و الأدراج و العقول

كفاية إنه يعرفنا على أصحاب جداد يمكن عمرنا ما كنا هنقابلهم بأي طريقة تانية

بقى بعد كل ده

يبقى التدوين ملهوش تأثير!!!!!!!!


تهدى التاج لمين ؟


هههههههههههههههه

أهديه للي ههديله التاج التاني

نياهاهاها

إشمعنا أنا يعني بس اللي أتدبس


التاج التاني بقى


أذكر ستة أسرار لا يكتشفها من يقابلك لأول مرة ؟


إيه السؤال المكلكع ده بقى ..

لازم يعني أغوص ف نفسويات نفسيتي المتنفسة!!!!!!

1. عصبية لأبعد الحدود..

2. صبري بينفد بسرعة جدا..

3. أنا كتومة فوق ما أي حد يتخيل ..

4. بوزن الحاجة قبل ما أقولها .. بس مش دايما للأسف ..

5. شاطره ف الضرب .. هههههه .. مش الجدول .. الضرب اللي هو الضرب يعني ..

6. مش كل اللي شاغل دماغي الدحك و الهزار بس ..

7. باكل كتييييييييييييييير .. هههههههه ..


سبع حاجات نفسك تعملهم ؟


أنا كنت كتبت ف التدوينة اللي إسمها قائمة أمنياتي ست حاجات .. بس و ماله

نكتب هنا سبعة غير التانيين

1. نفسي أجرب قفزة البانجي .. اللي بينطوا فيها من فوق ارتفاع عالي قوي و رجليهم مربوطة بحبل دي .. ياااااااااااااه أكيد متعة ..

2. أتعلم السوااااااااقة يا نااااااااااااااس .. و الكل يبطل دحك عليا أنا بقول لكم أهو ..

3. أتعلم الكمبيوتر باحتراف .. يمكن البلية تضرب و أبقى بيل جيتس العرب .. ههههههههه ..

4. أشتغل ف المخابرات .. الناس دي بتلف الدنيا ببلاش .. و بيضربوا نار و محدش بيقول لهم تلت التلاتة كام ..

5.أركب خيل .. إشمعنا السقا و مصطفى شعبان يعني ؟

6. ياااااااااااه .. هانت هانت .. السادس .. يا ترى هتكون إيه يا بت يا كيلر .. أحضر إجتماع مدونين مرة من نفسي .. يكون الكل - الجميع يعني - فيه ..

7. أكمل تعليمي برا ..


سبع حاجات معرفتش تعملهم ؟


يادي الكسوف

إيه لازمته الإحراج ده بقى؟؟

عموما ..

1. أطلع من الـ 50 الأوائل عالدفعة زي ما بابا عاوز ... ههههههههههه ..

2. لف المحشي .. هه بقى .. أصل أنا بصراحة فاشلة فيه .. على الرغم من محاولاتي الصادقة للتعلم طوال عدة سنوات .. تقريبا عندي جين لف المحشي ديفيشيانسي – قليل يعني – وااااااااااااااااء..

3. تصليح جهاز الكمبيوتر بتاعي .. الراجل راح فطيس خلاص ..

4. أتفرج على فيلم آسف عالإزعاج .. بحب الكآبة بقى معلش ..

5. أدرس طب انتساب عشان ما اضطرش أعيش ف حتة و أهلي ف حتة ... حدش يلاقي طب انتساب و يدلني يا محسنين ..

6. إني أبقى كاتبة قصص و روايات كويسة .. الحمد لله على كل شيء ..

7. أدرس ف القاهرة .. حكم القوي ..


سبع حاجات دايما بتقولهم ؟


1. " قل لن يصيبنا إلا ما كتب الله لنا "

2. " و لا تلقوا بأيديكم إلى التهلكة "

3. " عسى أن تكرهوا شيئا و هو خير لكم و عسى أن تحبوا شيئا و هو شر لكم و الله يعلم و أنتم لا تعلمون "

4. إحذر عدوك مرة وإحذر صديقك ألف مرة .. فلربما انقلب الصديق فكان أعلم بالمضرة

5. قالوا سكت و قد خوصمت قلت لهم .. إن الجواب لباب الشر مفتاح

أما ترى الأسد تُخشى و هي صامتة .. و الكلب يخسى لعمري و هو نباح

6. ما حك جلدك مثل ظفرك .. فتول أنت جميع أمرك

7. كشكشها ما تعرضهاش ..
ههههههههههه ..


سبع مشكلات فى حياتك ممكن تحلهم بالفلوس ؟


يا الله

هو إيه حكاية رقم سبعة ده

كتيييير قوي

الواحد بيقعد يعصر يعصر يعصر دماغه

هتكون إيه يعني المشاكل اللي تتحل بالفلوس ؟؟ مش لاقية الحمد لله عندي مشاكل محتاجة فلوس اليومين دول .. يمكن بعدين بقى ..


سبع اماكن بتحبها ؟


مكة و المدينة عشان الحرمين طبعا .. فيينا .. من يوم ما رحتها و أنا مجنونة بيها بصراحة .. أي مكان أهلي فيه بحبه.. إسكندرية .. بموت فيها خصوصا ف الشتا .. حائل .. البلد اللي كنت فيها ف السعودية .. و أخيرا و ليس آخرا أكيد فلسطين ..


اشخاص بتحبهم غير بابا وماما واخواتك ؟


صحباتي .. خصوصا ساجدة و دي من السودان و منى من السعودية و سماح من فلسطين .. نفسي أشوف التلاتة دول قوووووي ..

و ريهام و إيثار وأماني و هبة و سالي و سالي التانية و رنا و دعاء و بنت خالي بسمة وياسمين و مش هقدر أعد أ كتر من كده بصراحة .. الأسامي طااااااااارت مني .

بحب قوي كل أصحابي و كل حد بيعمل حركة جدعنة معايا و أي حد بيساعدني ف أي وقت ..


مدونيين بتحب تقرالهم ؟


كل الناس اللي محطوطة عندي دي .. و كمان أي حد بيكتب أي حاجة حلوة .. و أنا متأكدة إن فيه ناس هحب أقرالهم .. بس أنا لسه موصلتش لمدوناتهم ..


تمرر الواجب لمين ؟


طب أنا أودي التاجين لمين لو حضرتك وديتيهم للكل يا هانم؟؟؟

إيه الناس دي بس يا رب

هه بقى

نديه لمين يا بت يا كيلر ..

الجوهري .. خبيب .. مجاز مرسل .. أجدع بنوتة .. نقول كمان .. شفقة و إحسان .. فارس بلا حصان .. قلم رصاص .. عجوز و عنده تلاتين سنة .. أخف دم .. حروف متناثرة .. و طبعا خالي و خالنا كلنا .. الصباااغ


كفاية بقى

التاج ده طلع وجع دماغ ووش و تعب و الله

بقالي تلات ساعات بجاوب

ولا امتحان الصحة العامة ف زمانه


سلاااااااااااااام يا بشرررررررر

هناك 89 تعليقًا:

mahasen saber يقول...

انا التاج بتاعى تعب ووش ووجع دماغ
طب يله يا بت يا كيلر انتى هاتى التاج بتاعى ...
جاوبتى التاج يااختى بعد ما نسيته طب ماشى اجابه مباركه ...
ثوانى ورجعالك...استخبى

mahasen saber يقول...

ايه العقلانيه دى بقه فى كلامك عن اكتر الكلمات اليى بتقوليها خضتينى قولت البت جابت العقل ده منين...
بعدين نفسك تتدرسى بره لو لقيتى فيزا ابعتيلى واكسبى ثواب..
ويا ام قلب ميت هتموتى وتنطى داانا عقدتى الاماكن المغلقه والعاليه مش قلت قلبك ميت..بس اذا كان على السواقه اعلمهالك مفيهاش مشكله دى وهعملك ديسكاوند على الساعه ايه رايك
بس انتى عصبيه يا بنتى مش باين عليكى
وايه بتحبى الضرب طب لما ااقابلك نبقى نشوف مين اشطر من التانى فى الضرب والطرح كمان..
بس يا جميله اجتماع المدونيين هنحضره سوا ان شاء الله...
بقولك من اولها اهه..

mahasen saber يقول...

بس بقه الاهم من كل ده...
عيد سعيد عليكى وعلى كل من تحبين
وربنا يجعل ايامك كلها اعياد
ويباركلك فى مامتك واهلك وكل من تحبين..
بس بلاش تمارسى هواية حب الاكل دى فى العيد مش تفتحى قوى لمتعرفيش تلبسى لبسك وتبقى بقه تخييييييييييييينه..
مع ان اليى يشوف شكلك استحاله يقول البنت دى غاويه اكل خالص مالص..
صحيح الشكل خداع وياما يخفى ههههههه

بس بقه كفايه كده اتكلم جد...
كل سنه وانتى بالف الف خير
يا كليرايتى يا جميله وربنا ما يحرمنى منك يا مجرم...

FreeKiller يقول...

انا اديكي التاج بتاعك بعد ما اخدته
ابدن ابدن ابدن
بقى بتاعي خلاص
و بعدين احمدي ربنا ان انا افتكرت التاج ده انا مبفتكرش انا كنت باكل ايه من خمس ثواني

و استخبينا ما طلعلناش عفريت يعني ...

*********************

اه شفتي
نسيت اقول ف الصفات اللي محدش يعرفها اول ما يشوفني العقلانيه
ههههههههه

اوك
احنا ممكن ناخدك فوق البيعه
اشيلك عالفيزا شيل يا عيوووووني

يعني انا اللي قلبي ميت و للا شريف منير؟؟
و يا ترى الديسكاوند ده لحد كام كده؟؟؟

من ناحيه العصبيه و الضرب محدش يغلبني و هنشوف بقى

و اجتماع المدونين
هو فيه اجتماع قريب؟؟
حد يكح يا ناس طيب

***************

ههههههههههههه
و اللي يشوفك عمره ما يقول دي عندها ولد
بس هو طالع لمامته بسم الله ما شاء الله عليه
امور

ربنا يحفظهولك ..

و كل سنة و انتي بصحه و سعاده يا محاسن
نورتيني و الله

كـــيــــــــارا يقول...

ايه الاجابات العسل دي

ميه ميه يابت

وحشتيني اوووووووووووووووووووي

وزحلاانننننننننننننننننه اووووووووووي

SHAPE YOUR LIFE (ABOALI) يقول...

حمد لله على السلامه
وعلى اجابات التاج
بكل صدق ووئام
وكمان اجابات مش على البال
بس الحلو مابيبقاش حلو
الا لما يكون اجاباته احلى
وانتى اجاباتك شهد واناناس
ولمت كل الناس
ليها معنى ومعانى
بس العصبية مش عاجبانى
بس ربنا يهدى
قولى يا رب


تحياتى

ضــى القمــر يقول...

كيلر حبيبتى

أيه الاحابات الرووعه والتلقائيه والخارجه من القلب جدااا ..

بجد انتى زى العسل يا كيلر ..

لكن ليه لازمة التوريطه دى ... كل ده تاج .. وايه السبعات الكثير دوووول ..
أرد انا عليهم إزاى دوول ..

بجد مش عارفه اقولك ايه .. لكن لو هقول يبقى السبب فى محاسن من الأصل ..

لألأ ولا بلاش حرام .. كويس أنها بعتته ليكى .. علشان نشوف احساسك واجاباتك الجميله حبيبتى .

كل الحب لكِ ..
وانتظرى الاجابات بعد العيد إن شاء الله .. أتفقنا يا قمر ..

محبتى لكِ

مهندس مصري بيحب مصر يقول...

كل سنة و انتي طيبة
و عيد سعيد
و عجبتني إجابات التاج الأولاني أكتر

FreeKiller يقول...

كيااااااااااااارا

و الله لسه كنت هروح عندك اسلم و امسي
انتي دايما سابقاني
وحشتيني موووووووت
و الله الغياب مش بايدي
مكنش عندي جهاز
الناس غالبيتها بيبقى عندها جهاز و النت وحش
انا العكس بقى

نورتيني

يعني اخد بتاع كام كده؟؟
ميه من ميه؟؟؟

FreeKiller يقول...

ABOALI

رد مميز كالعادة

الله يسلمك
و ربنا يخليك / يخليكي عالكلام الجميل ده

و يسمع منك ربنا
ربنا يرحمني من العصبية دي بقى

و كل سنة و انت / انتي طيب / طيبة وبصحه و سلامة

FreeKiller يقول...

انا مش عارفه النت ماله فسامحوني يا جماعه لو اتاخرت ف الرد
صفحات بتفتح و صفحات لا
حاجه تنقط


ضي القمر يا حبيبتي

اهلا اهلا

الله يخليكي عالكلام الحلو اللي بليتي ريقي بيه ده

اخجلتم عدم تواضعنا

و السبعات و الله انا عانيت منها
مش بقول بحل الامتحان بقالي تلات ساعات
ههههههههههههه

يلا انا معنديش مانع نتلم انا و انتي على محاسن و نشوف بقى مواهبها ف الضرب دي هتصمد ادامتا و للا لا
هههههههههههه

كل سنة و انتي طيبة
و خدي راحتك خااااااالث مالث

FreeKiller يقول...

اهلا يا بشمهندس
و الله و انا كمان عجبني التاج الاولاني اكتر

ما علينا بقى
حكم القوي
كل سنة و حضرتك طيب
نورتني

قلم رصاص يقول...

ههههههههههههههه

ايه الجمال ده كله يانهال

بجد اجاباتك تجنن

وحلوه اوي عاوزه تشتغلي في المخابرات عشان تسافري ببلاش وتضربي نار من غير ماحد يقولك حاجة
ههههههههههههههههه

بتجيبي الكلام الحلو ده منين بس

أكيد من كشك عم عبتشو أكيد
ههههههههههههههههه

بجد بجد بجد اجاباتك حلوة

وباشكرك ع التاج يادكتورة

يلا أذيه بأذيه بقى وهتترد لك أكيد يعني
ههههههههههههه

كل سنة وانتي طيبة يانهال يا اختي

تقبلي مروري بقىىىى

Dr.Mohammed Gohary يقول...

يا نهااااااااال
أوعدك هرد عالتاج في أقرب فرصة

متقلقيش
مش هنساااااااااه

مشغول شوية في حوار الملتقى هنتكلم أكيد
ابقي ادخلي عالميل يمكن أعوزك في حاجة

Dr.Mohammed Gohary يقول...

شوبيكي لوبيكي

هحققلك الأمنية السادسة
في السؤال التااااااااني
في التاج التاااااااااني

نفسك تحضري اجتماااااااع مدونين

ها ها ها

يوم 5/10 في اجتماااااااع مدونين في النادي الإجتمااااااااااعي في الزجازيج بسسسسسس مش النادي اللي جنب كوبري الجامعة
هبعتلك التفاصيل تااااااااني
يلااااااااا
أي خدمة
ههههههههههههههههه

د/اجدع بنوته يقول...

ههههههههههههههههههههه

هههههههههههههههههههههه

هكذا هى نهال

كل سنه وانتى طيبه

وعيد سعيد

prince4ever يقول...

مبروووووووك
وكل سنه وانتي طيبه

FreeKiller يقول...

الباشا الكبير قلم رصاص
اهلا اهلا
يا مرحبا يا مرحبا بالكهربا

بجيب الكلام الحلو ده منين
لا دي اسرارات حربية عسكرية مقدرش اقول عليها
بعدين اروح ورا شمس شهر اغسطس
و متلاقونيش بعد كده
الطيب احسن

و بلاش حكاية رد الاذية دي الله يكرمك
خليك حلييييييييييم
ده الحلم سيد الاخلاق

شرفتني بمرورك

و انت طيب و بصحة و سلامة

FreeKiller يقول...

الجوهري

مستنيه ردك عالتاج
ما تقلقش انا هنسى
ههههههههههههههه

الملتقى
طب كويس انا افتكرتك كبرت دماغك
هههههههههههه
ماشي انا تحت امرك ف اي حاجة ان شاء الله
ادعي بس الجهاز يصمد

و منتظرة تفاصيل الملتقى

FreeKiller يقول...

ياسمين

نورتي و شرفتي
اخيرا ظهرتي بعد طول غيااب

و كل سنة و انتي بصحه و سلامة يا قمر

FreeKiller يقول...

برنس
الله يبارك فيييييييييييك

و كل سنة و انت طيب و بخير
عيد سعيد

Unknown يقول...

اللهم زد هـــــــذا الوجه نورا
واجعله دائـما مأجورا
وبلغه العيد مسرورا
امين يارب العالمين
عيد سعيد

دكتور بهــدوء يقول...

كل سنه وانتي طسبه يا اخت كيلر
و الف شكر ع التدبيسه
وعيد ثعيد
وربنا يعيده عليكي بالخير يارب


**********
وش بيستعبط
يعني ايه بطل دروس اللي ف الكوممنت عندي
انتي عرفتشي ان الباطنه هتبدأ ولا ايه

ojg يقول...

مبروك ع التاج المدوج يا قمر
:)
اجاباتك عسولة ودمك خفيف

كل سنة وانتي بألف خير
عيد سعيد
:)

فارس بلا جواد يقول...

اجاباتك علي التاج الاول الخاص بالتدوين جميلة وباتفق معاكي في حاجات كتير منها
وسعيد اني عرفت بعض جوانب شخصيتك وباتفق معاكي برده ان لف المحشي من الحاجات الصعبه اللي بتتطلب مهارة خاصة هههههههههه
متشكر علي الاهداء وتصدقي ان فارس بلا حصان اشيك بكتير من فارس بلا جواد
كل سنه وانتي طيبه

amraction يقول...

كل سنه وانتى طيبه يا دكتوره

FreeKiller يقول...

شكرا عالكلام الجميل يا نهر الحب
كل سنة و انتي بصحه و سلامة

و عيد سعيد علينا و عليكي ان شاء الله

FreeKiller يقول...

دكتور بهدوووووووء
كل سنة و انا طسبة!!!!!!!!!!
ماشي يا سيدي
مقبولة منك على قد سنك
مش انت بقى اللي قلت اننا بلديات و لازم نستحمل بعض
اهو انا بنفذ اهو

عيد ثعيد عليك انت كمان

انا عرفت انها هتبدا
بس مش عارفه اخد عند مين
هتاخد انت عند مييييييييييييين؟؟؟؟؟

وش ما بيستعبطش

FreeKiller يقول...

ojg

الله يبارك فيكي
خدنا التاج فاضل المنصب بقى
يمكن ابقى اميرة القاتلين و للا حاجة
و ميرسي جدا على كلامك الرقيق ده بس من ذوق القمر يا قمر:)

و كل سنة و انتي طيبة

FreeKiller يقول...

فارس بلا حصان- انت اللي جبته لنفسك و قلت اشيك انا ماليس دحوة خالث -
الحمد لله ان فيه حد بيتفق معايا على ان لف المحشي ميشن امبوسيبل فور
لحسن الكل بيقول ده سهل
و بيحبطني اكتر ما انا محبوطة

FreeKiller يقول...

عمرو اكشن
و انت طيب و بصحة و سلامة

عيد سعيد

mahasen saber يقول...

كليرايه اخيرا عملتوها انا كنت فقدت
الامل....
بس من دلوقتى هنام فى النادىالاجتماعى
انا وحياة قلبى وفاحه مش مصدقه
اوووو نووووو

FreeKiller يقول...

اااااااااااااااه
شفتي يا محاسن
هنعملها بقى و امرنا لله
و ربنا يسامحنا عالجريمة دي
هههههههههههههه
هنجيب الناس النادي الاجتماعي
ههههههههههههه

khobayb يقول...

البانجي .. والقفز بالباراشوت من طيارة .. والتزحلق على الجليد .. والتزحلق على الرمال .. والغوص

تخطي حدود التقليدية والملل

---

حقق الله أملك

FreeKiller يقول...

و ربنا يحقق لك جميع امالك انت كمان يا خبيب

تسلم

شكرا عالمرور و التعليق و ان شاء الله تحل كويس الاحد

mahasen saber يقول...

نهال ...ابقى استقبلينى بالاعلام
لا الحمرا ولاا البيضا
بالاعلام الفسدقى اصله لونى المفضل...
وعبدالرحمن بالمصاصه اصله بيعزها قوى...

FreeKiller يقول...

المصاصة مقدور عليها

بس الفستقي دي صعبه
انا ولائي للاحمر بس
اهلي اهلي

بنت سيناء.. يقول...

اجابات وافية انما الاسئلة هى هية

أحمد.... يقول...

الحقيقة بوست جامد مووت
بس اعذريني لاني للاسف مشغول جدافمقريتش البوست كله كامل - بس قلت اعدي كدا بمناسبة العيد-

و لاني مقريتش التعليقات

بس بجد تاجين جامدين و الردود ممتعة بجد

ارق التحيات و كل سنة وانتي طيبة

princess يقول...

هاى
اجابات جامدة:)
ومبروك عليكى التاجين بكسر الياء ههههههه
تحياتى

ahmed_k يقول...

هههههههههههههههه
عندك مشكله في لف المحشي
بصراحه هي مشكله انا مش عارف إزاي بيعملوه بس من منظره كده موضوع بسيط

لكن المحشي من الكلات المهمه بالنسبالي وبالنسبه لناس كتير
ركزي فيه وحتتعلميه ههههههههه
وبصراحه كل إجاباتك جميله
ربنا يوفقك وتدخلي طب إنتساب هههههه


تحياتي

نـــــور يقول...

السلام عليكم
ازيك ياكيلر
او يااختى نهال ز مانولتينى الشرف ده وسعدت بيه جدا
كويس اول مره زراه ليكى تبقى تاج :) علشان اعرفك على حققيقتك كد من اولها:)
يلا عيد سعيد عليك يارب وكل سنه وانتى طيبه
اسفه لو كانت مدونتى دوختك انا هعرف اربيها عالحركات دى :)
دمت بكل خير

FreeKiller يقول...

بنت سيناء
الله يخليكي
نورتيني

FreeKiller يقول...

واحد ...

بتعتذر على ايه بس
كفايه ان حضرتك جيت و قريت شوية و فتحت صفحة التعليقات و علقت
و كمان عيدت
تسلم يا رب

كل سنة و حضرتك بصحه و سلامة

FreeKiller يقول...

برينسيس

الله يبارك فيكِ يا قمر
بكسر الكاف بقى
هههههههههههه
نورتيني و كل سنة و انتي طيبة

FreeKiller يقول...

احمد شرطة كي

حرررررررررررررررررررررام عليك
حبطتني زياده
بقى ده شكله سهل ده
حررررررررررررررررام

عموما انا مركزه فيه بقالي كام سنه
معتقدش التركيز اكتر من كده ينفع

هههههههههههه

نورتني
كل عام و انت بخير

FreeKiller يقول...

حبيبة

الشرف ليا انا يا قمر

انتي اللي نورتيني و شرفتين بزيارتك ليا هنا

و بالراحه عالمدونة
ملهاش ذنب
انا اللي كسولة حبتين تلاتة اربعة كده

و حظك بقى انك جيتي ف تاج

ادينا اتفضحنا و اللي كان كااااااااااان

تحياتي ليكي يا قمر و كل سنة و انت بسعاده و هنا

هـمـــــــــــسة يقول...

المدونة بتاعتك بجد لذيذة بداية من الاستايل

والبوستات اللى تجنن
ربنا يبارك فيكى

ودى كانت اول زيارة ليا وان شاء الله مش تكون الاخيرة

ahmed_k يقول...

هههههههههههههههههههههههه
أحمد شرطه كي
أول مره حد يقولي كده ههههههههههه
بجد جديده
ضحكتيني يا شيخه
خلاص بلاها محشي هههههههههه

سلااااااااااااااااام

الاسطى يقول...

أول مرة أقرا تاج من أوله لآخره من غير ما أزهق .. إجاباتك عسولة أوى و بصراحة دا أول تعليق ليا على مدونتك لكن مش هايكون الأخير بأمر الله ..
كمان عايز أقول فيلم آسف على الإزعاج مش بتاع كآبة خالص و الله ..
هو بس نفساوى شوية .. و انا بردو بحب النوع دا أوى .. تحياتى
أحمد حمزة

FreeKiller يقول...

نص دكتور

ضرف ليا انها عجبتك و حضرتك تنور ف اي وقت

كل سنة و انت طيب

FreeKiller يقول...

هههههههههههههههههههههههه
أحمد شرطه كي
أول مره حد يقولي كده ههههههههههه
بجد جديده
ضحكتيني يا شيخه
خلاص بلاها محشي هههههههههه

سلااااااااااااااااام

----------------------------------

ايون طبعا اول حد يقول كده
مش غرور و لا حاجه لا سمح الله
بس نحن نختلف عن الاخروووون
وعشان بنختلف عملناها بالواو مش بالياء

عموما تووووووووشكر يا باشا
كويس ان مفيش مشحي
مشحي مشحي لا لا

FreeKiller يقول...

الاسطى
الحمد لله
طلعنا مش مملين اهو
تعالي يا ايثار يا صحبتي
تعالي يا الاء يا اوختشي
تعالوا تاكدوا ان انا مش ممله اهو

لولولولولوي
تعالي يا فتكات و يا حسنات و يا مسعدات
تعالي يا فاديه و هاديه و ناديه

معلش انا بس دخلت ف المود شويه


نورت يا احمد حمزة باشا

و انا فعلا نفسي اشوفه لانهم بيقولوا عليه جامد جدا

ربنا يرزقنا بهارد عليه الفيلم ده

نورتني هنا بجد

كل سنة و حضرتك طيب

mahasen saber يقول...

يا نهال ازاى يا بنتى مش هتقدرى تيجى
والله مفيش اى حاجه تدعو للقلق
احنا مااحناش نواره نجم هههههههههه
عشان امن الدوله تراقبنا لو باباكى خايف كده
وبعدين ده هيبقى تجمع جميل
واحمد الصباغ جاى احمد قالى انه جاى بكره واكدلى وبعدين عايزين نشوف بعض بقه ارجوكى حاولى طب ادينى باباكى اكلمه ...طب خليه يجى معاكى
انا مستنيه ردك على احر من الشطه
ويستحسن تقابلينى على الماسينجر

FreeKiller يقول...

سنسن يا قممممممممر

وادينا جينا و اتغدينا و اتعشينا


................

خلينا ندحك عاللي مجوش بقى عشان يتحسروا

عايش... ولكن !!!! يقول...

يلا ياللى مش بتعرفى تلفى محشى ههههههههه
عارفه انا لو كنت اعرف كده قبل ما اشوفك انهارده كنت عرفت كل الموجودين :) ههههههه
متقلقيش سرك فى بير هههه
انا امى بتعمل لفة محشى ايه .. عجب هههه تعالى وانا اخليها تعلمك
بس الحصه ب100 جنيه استغلال بقا

FreeKiller يقول...

عايش و لكن ... مش عارفة لكن ايه بالظبط

هو ليه كل اللي يجي يعلق على حكاية المحشي بالذات يعني
هو انا طلعت عجب غير الناس كلها للدرجة دي!!!!!!!!!!!!

يعني عاوزين تفهموني ان كل البنات عباقرة ف لف المحشي
؟؟
طيب انا عالاقل بقى بعمل كل حاجه الا هو
في ناس مبتعملش اي حاجه الا كباية الشاي
و بالوصف كمان

و بعدين تعالى هنا
عاوز تسيحلي!!!!!!!!!

للاسف جيت متأخر
سيحت لنفسي انا
هههههههههههههههه

نورت

FreeKiller يقول...

بالنسبة للحصه

صدقني
انا ارض بوووووووور
مينفعش تزرع فيها اي علم خاص بلف المحشي

يللا بقى
الفلوس مكتوب لها التوفير

هيء هيء هيء

Unknown يقول...

ازيك يانهولة

اجابات جميلة .. ربنا يحقق احلامك كلها

ده لينك المدونة زي ما وعدتك في الاجتماع

ابقي زوريها بقى

اختك / نور او اسلام

http://www.kalemat-alsamt.blogspot.com/

غير معرف يقول...

كان يوم ايه رايك فيه وايه رايك فى
جماله انا كنت عايزه ارغى مع كتير منكوا واتكلم معاكوا بس انتى كنتى شايفه ابنى كان واكل تركيزى وتفكيرى
والسبب انتى شفتيه امبارح عمرك يا مؤمنه شوفتى طفل بالشقاوه دى ههههههههه بس عارفه واحنا مروحين بيقولى ايه ماما ما تيجى نرجع تانى
قلتله ليه عشان تتشاقا وتتنطط وعمو يشتكى من شقاوتك وافضل الف واجرى وراك بصلى كده حتة بصه وضحك واتشعلق فى رقبتى قلت فى سرى نصاب بس بموت فى التراب اليى بيلعب فيه....
وبصراحه يا كيلر برغم شقاوته مينفعش اروح فى مكان من غيره فيه حد بيمشى من غير قلبه يا ناس
بس اتبسطت بيكى وبكل الموجودين امبارح بس انتى ظالمه نفسك بالاسم ده
دا انتى قمه فى الجمال والرقه وارومانسيه بتظلمى روحك وتجيبى لنفسك تهمه ليه وتقولىكيلر واجرام
بس لذيذده
وكل القمرات حبيبتى وبنت الشمس ولميس ايه الرقه دى كلكم كلكم تجننوا بصراحه..

FreeKiller يقول...

نووووووووور
الله يخليكي يا زميلة الكفاح

ربنا معاكي يا رب
شدي ف الباطنة

لكم الله يا اشبال

و انا هحط المدونة على طول اهو ان شاء الله

FreeKiller يقول...

كان يوم اكتر من رااااااااائع و الله يا محاسن

بس انا اللي معرفتكيش م الاول
اصلك احلى من الصورة اللي وريتيهالي بكتييييييييييييييييييير

و بودي
يااااااااااااه
ربنا يخليهولك و يحميهولك
من حقك يا بنتي متمشيش الا بيه

ده طول ماهو عمال يلعب والبنات يعاكسوا فيه
هيطلع بتاع بنات من دلوقت
هههههههههههههههه

بالنسبة للاسم بقى
بحب الغمووووووووض
ههههههههههههه
بس خلاص
عشان اريحكم كلكلم
هحط اني بنت ف الصفحه بتاعتي

يللا
ان شاء الله محد حوش

حياتي كلها لله يقول...

السلام عليكم
أولا أنا عجبتني إجاباتك اوي

ثانيا ..ياريت تقوليلي رأيك في بوستي الجديد
ثالثا ...انا محتاسة خالص أنت أول متدخلي المدونة ..حتلاقي صورة عصفور وحشة خالص و دمها تقيل أنا كنت بجرب صور كتير ..و كل شوية أغيرها عادي جدا جت صورة العصفور ده بقي و لزقت نفسي أشيلها ..ياريت تساعديني....
و ياريت بسرعة لأني كل مبدخل عندي و ألقاها بيجيلي أكتئاب

ده بقي كمان غير أني كل مبكتب تعليق عندي بيتنشر مرتين ...و زرار الباك مبيشتغلش ...كل معمل حاجةو أحب أرجع للصفحة اللي قبلها ..ميرجعش أضطر أخرج و أكتب المدونة من أول و جديد ..حاجة تزهق

معلش ساهديني ...ساعديني


تحياتي
سلمي

Ahmed Al-Sabbagh يقول...

ياتاجاتك
طول عمرك جامدة
شكرا على الضيافة الشرقاوية الجميلة
احمد

FreeKiller يقول...

سلمى

كويس ان الاجابات عجبتك
ده بيثبت ان انا مش ممله اهو
ناس كتير عجبتهم اجاباتي زي ما قلت قبل كده

و البوست بتاعك هقراه ف اقرب وقت

وانا رديت عندك ف مدونتك عشان المشاكل بتاعت البلوج دي

FreeKiller يقول...

الله يخليك يا صباغ

بس و الله ما عرفت اعمل معاكم الواجب
الزقت بقى كان حاكمنا

ان شاء الله المرة الجاية تبقى احسن من كده

د. محمد رضا يقول...

جميل اوي

لذيذه ردودك يا قتاله قتله

تسلمي من كل شر


محمد رضا
شخصية عامه

FreeKiller يقول...

الله يخليك يا فندم
و حضرتك كمان
ربنا يسلمك من كل شر

مصري بالغربة يقول...

ايه الاجابات النموذجية ديه

ده اللي بيصحح التاجات ( اللي هو عمنا بتاع التاجات تبع البلوجرز ) حيديكي الفول مارك وعليهم فلفليتيين

هههههههههههههههههههه

وعشان تبقي تعذريني غيري اسم فري كيلر قتال القتلة ده

ولك تحياتي

مهندس / محمود مرسي

Unknown يقول...

بأمانة الله شخصيتك ظريفة جداً جداً جداً
وبوستاتك اظرف
دعائى بالتوفيق فى الامتحانات اصلى سامع من الواد جوهرى ان عندكم ماتحانات
وبعدين متبقيش تقولى كلام بالانجليزى واحنا قاعدين ههههههههههههههههههه

لكى منى فائق تحياتى
اسلام ديو

Empress appy يقول...

اااااااه جيتى على الجرح الناس اللى بتنتحل شخصيات ناس
مش عارفه ليه يعنى هما مش عاجبهم شخصيتهم ههههههههه
معلش بقى تقولى ايه
سورى بجد انى مجتش الاجتماع بس اوعدكم هاجى المرة الجايه

mahasen saber يقول...

ايه يا نهال خير يا كيلرايتى هو التاج ده اخر بوستات المدونه خلاص
تحبى ابعتلك تاج تانى يحرك عملية البوستات الراكده شويه..
ايه فين النشاط اليى شفناه فى الاجتماع كله راح كله اتاثر كله اتبخر...

كلام على بلاطة يقول...

كل عام وانت بخير

أحمد سعيد بسيوني يقول...

بسم الله

جميلة الاجابات

"الناس اللي بتسرق مجهود الناس و تنسبها لنفسها من غير وجه حق"

اوافقك الراي بشدة

تحياتي

محمد بدر يقول...

مش عارف اقول حاجة بس بجد حاجة روعة
ربنا يعيمك ويوفك وادعوكي لزيارة مدونتي

Dr ayman يقول...

مبروك عليك التاج..
سعيد جدا بالتعرف على شخصك ومدونتك واتمنىة التواصل

Maha Shahen يقول...

أخيرا وصلت والحمدلله
اصلى بقالى فتره بحاول اعلق ويخربط منى ويودينى في صفحات غريبه يلا الله المستعان

انا تقريبا اخدت لفه سريعه كدا في المدونه

وطبعا اكيد بعض من احلامك اتحققت وربنا يحقق ليكى باقى احلامك
ويا رب يكون فى القريب العاجل زي اجتماع المدونين

كنتم بجد مجموعه هايله وانا تقريبا معرفتش اسم مدونتك الا لما انتشر عند الحاضرين في لقاء المدونين اللي كنت هموت واحضره بس حبيبه نفضلتى هههههههههه بس خير بأذن الله
وكنت سعيده بدخولى مدونتك
منغير اى مجاملات زياده مدونتك رائعه بأفكارك اللي فيها بجد انسانه تستحق كل الأحترام وشخصيه هايله

فلك خالص تحياتى وتقديرى

شفـقــة و إحســــان يقول...

Freekiller

بداية باشكرك جدا على التاج
وده يشجعني اني أطلب منك طلب
إسمك بيقول انك قاتلة محترفة
وبتقتلي ببلاش كمان
طيب ممكن تخدميني وتقتليلي حد ؟؟
بيتهيألي كده انت عرفتي انا أقصد مين
صح ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


في إنتطار الاتفاق على التفاصيل
إحســــان جنايات

FreeKiller يقول...

من قتالة القتلا الى د. محمد رضا
حوووووول

اولا شكرا عالرد الرقيق

ثانيا شكرا عالدعوة

ثالثا و ده الاهم
شكرا على قاتله قتلة دي


منور
و اسفة عالتأخير ف الرد
ظروف نتية خارجة عن إرادتي

FreeKiller يقول...

مصري بالغربة
التغيير مستحيل مستحيل مستحيل يا أفندم

و عم بتاع البلوجر ده
مينفعش يخليها شاورما من جاد بدال الفول؟

FreeKiller يقول...

اسلام ديو
شكرا عالمجاملة
اخجلتم عدم تواضعنا

و بعدين الجوهري هو اللي بيمتحن
نحن اللاحقون
لسه بدري

بالنسبة للانجليزي
خلاص خلاص
هنرأف بحالكم

نورتني
تحياتي لمصر
و ليك

FreeKiller يقول...

آبي

مستنظرينك إن شاء الله

تحياتي يا قمر

FreeKiller يقول...

سنسنتي

انتي تنسي المواضيع يا ماما بقى خلاص
انا من ضحايا الباطنة حاليا
و قريبا هبقى من ضحايا الباطنة و الاطفال

FreeKiller يقول...

كلام على بلاطة
و انت بصحة و سلامة

FreeKiller يقول...

احمد سعيد بسيوني

شرفتني


تحياتي ليك انت كمان

FreeKiller يقول...

سنيور محمد بدر

عارف ان اسمك محمد بدر هو اسم رئيس قسم الاطفال عندنا

ما علينا


شكرا عالدعوة
و طبعا هلبيها ف اقرب وقت

نورت

FreeKiller يقول...

نور شاهين

عته المدونات و لخبطة الردود دي حاجه تحرق الدم
بس هنعمل ايه بقى
كل ورد و له شوك

انا ليا الشرف انك تكبدتي كل هذا العناء - حلوة الفصحة دي - عشان تردي عندي و الله
و اسفة عالتأخير ف الرد
ظروف نتية قهرية و الله

و سعيده و يشرفني انك لفيتي المدونة و عجبتك
و كلاك الجميل ده انا اصغر من ان استحقة

نورتني بجد بجد

FreeKiller يقول...

اهلا اهلا يا احسان
و الله انا بأدي خدمات كتير لناس حبايبي
بس للاسف مش هقدر انفذ الخطة دي
مش عشان انا مشغولة لا سمح اله
بس عشان ده يعتبر تحيز ضد الستات و انا مقدرش اعمل كده ابدا

خاف ع نفسك انت بقى
انا ممكن اخدم شفقة

هههههههههههههههه

منور و لا شكر على واجب

Dr.Mohammed Gohary يقول...

أخيراااااااا

سددت ديوني
ورديت عالتاااااااااج

يلاااااا مالكيش عندي حااااااااااجة

هههههههههههههههههه

عدي شوفي تدبيستك
حسبنا الله ونعم الوكيل